מוקד סייבר ושירותים מנוהלים - TM Skip to content

מוקד סייבר ושירותים מנוהלים

אבטחה מירבית בעלות תחרותית

מוקד סייבר ושירותים מנוהלים

אבטחה מירבית בעלות תחרותית

מוקד סייבר ושירותים מנוהלים

המורכבות והאתגרים הכרוכים בהגנת סייבר הביאה ארגונים רבים לחפש אחר שירות מנוהל במיקור חוץ. הצורך בפתרון מנוהל בולט במיוחד בארגונים קטנים ובינוניים: בעבור ארגונים אלה השקעה ברכישת מוצרי הגנה יקרים והעסקת מומחי סייבר בעלות גבוהה אינה כלכלית וחורגת מליבת פעילותם. חטיבת הסייבר של T&M ישראל מציעה ללקוחותיה מגוון שירותים מנוהלים ואת הפתרונות המתקדמים בתחום אבטחת המידע – בעלות נמוכה פי כמה מעלות רכישת המערכות ישירות על ידי הארגון. לקוחותיה של T&M ישראל נהנים מבחירה בין מגוון שירותים בהיקפים משתנים: שירותי CISO (ממונה אבטחת מידע בארגון), שירות SOC – מוקד סייבר לניטור מערכות הארגון 24/7 המספק תגובה בזמן אמת, או שימוש במערכות הגנה מתקדמות כ"שירות" – בשונה מרכישתן ותחזוקתן ע"י הארגון.

אתגרים

איומים מגוונים

מדי יום מתפתחים בעולם הסייבר איומים חדשים ברמת תחכום הולכת וגוברת. תכנה שנכתבה בצדו השני של העולם עשויה להפוך לאיום ממשי על עסקים בישראל תוך שעות. הגנת סייבר מיטבית מחייבת מודיעין רחב ואיכותי.

הגורם האנושי

מערכות ניטור ומחקר מתקדמות הן אינן תנאי מספיק לאבטחת מידע. מוקד ה-SOC חייב להיות מאויש בכוח אדם מיומן ואיכותי המורגל בעבודה תחת לחץ. בנוסף, T&M נדרשת לשמר את עובדיה שמחזיקים במיומנויות אלו – בשוק הסייבר התחרותי.

טכנולוגיה

בעולם הגנת הסייבר שימוש במערכות בינוניות שקול להפקרת הלקוח. על מנת להגן על המערכות של לקוחותיה, T&M ישראל חייבת להחזיק בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום - במוקד ה-SOC ובשאר השירותים אותם היא משווקת.

איך אנחנו עושים את זה

מודיעין גלובלי

מוקד הסייבר מחובר למערכות מודיעין גלובליות המשמשות את האנליסטים במוקד לגילוי מוקדם של איומים מתפתחים או חולשות רלוונטיות. מידע עדכני והנחיות תגובה מכל מערכות הניטור והמחקר המובילות בעולם מזינות את המוקד באופן רציף.

מקצועיות והתפתחות

מוקד ה-SOC מופעל ומנוהל על ידי צוות מומחים רב תחומי. כל העובדים הוכשרו והוסמכו בהתאם לנהלים בין לאומיים. מערך גיוס, שימור והדרכת עובדים מאפשר לעובדי המוקד להנות מתנאים משופרים והתפתחות מקצועית.

חוד החנית

טכנולוגיית הניטור, הניתוח והתגובה מבוססת על הגרסה המלאה והמעודכנת ביותר של מערכת Elastic SIEM שנבחרה ע"י חברת הייעוץ גרטנר כמערכת מובילה בשוק המערכות לניהול אירועי אבטחת מידע.

שירותי סייבר נוספים

סקרי סיכונים והלימה לרגולציה

שירותי הערכה ובקרה בתחום אבטחת המידע: סקרי סיכונים, מבחני חדירה והכנת הארגון לעמידה בדרישות הרגולוציה. בסופו של תהליך ההערכה מומחי הסייבר של T&M ישקפו ללקוח את הסיכונים להם הוא חשוף ויציעו את הפתרונות המתאימים לטיפול בפרצות האבטחה.

תכנון ויישום מערכות הגנה

תכנון ,יישום וייעול של מערכות הגנה למאגרי מידע, אבטחת שירותים ויישומים בענן, הגנה על מכשור נייד, אבטחת יישומים והגנת סייבר על מערכות אבטחה פיזיות. כל אלו נעשים על ידי טיוב ההגדרות של מוצרי האבטחה הקיימים בארגון, התקנה של מוצרי אבטחת מידע רלוונטיים והטמעת נהלי עבודה בטוחים.

רוצים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר

דילוג לתוכן