מערכות מתח נמוך - TM Skip to content

מערכות מתח נמוך​

מבצר של טכנולוגיה

מערכות מתח נמוך​​

מבצר של טכנולוגיה​

מערכות מתח נמוך

חטיבת המוקד והמיגון של T&M ישראל מתמחה בהתקנה ותחזוקה של מגוון מערכות התרעה וגילוי לרבות מערכות צפיה והקלטה, אזעקה, בקרת כניסה ותוכנות שליטה ובקרה. שירות מא' ועד ת' הכולל פרישת תשתית תקשורת, התקנה ואינטגרציה – הכנת המערכת למסירה מלאה. גם לאחר המסירה, חטיבת המוקד והמיגון ממשיכה לספק שירותי תחזוקה זמינים ורציפים בפרישה ארצית כדי להבטיח את פעילותן התקינה של המערכות 24/7. כל המערכות הזמינות הן "מערכות פתוחות" – הטיפול בהן אינו בלעדי ל – T&M והלקוח יכול לבחור להפעילן באמצעות כל נותן שירות לאחר הרכישה.

אתגרים

איומי סייבר

מערכות התרעה וגילוי – כשאינן מותקנות ומטופלות כראוי – עשויות להפוך לנקודות תורפה. עסקים רבים משקיעים משאבים הולכים וגדלים בהגנה על מערכות המידע, אך עשויים להפקיר את מערכות האבטחה הקלאסיות למתקפות סייבר.

עבריינות מתקדמת

לצד שוק מערכות המתח הנמוך מתקיים שוק מקביל, מתקדם לא פחות, של אמצעי פריצה שעוצבו במיוחד כדי להתגבר על מערכות אלו. T&M ישראל נדרשת לספק ללקוחותיה הגנה לא רק מפני העבריינים של היום – אלא גם מפני העבריינים שעתידים לבוא.

טיפול בתקלות

בין אם מדובר בעסק, מוסד או בית פרטי שירות זמין ומיידי לעד יהיה נחוץ וקריטי. זו יכולה להיות אזעקה שהופעלה לשווא ואינה מפסיקה או גרוע מכך – נפילת מערכות המשאירות את האתר חשוף. לרוב, הזמן עד תחילת יום העסקים הוא גורלי.

איך אנחנו עושים את זה

ידע טכנולוגי

חטיבת מוקד ומיגון מקפידה להדריך באופן שוטף את צוותי ההתקנה והתחזוקה ולהכשירם למניעה ולזיהוי של מתקפות סייבר על המערכות שתחת חסותם. האמצעים המשווקים ללקוח, כמו גם שיטות ההתקנה וההפעלה מעוצבים להבטחת הגנה מירבית.

להקדים מכה

בכדי להתמודד עם ההתפתחות הבלתי פוסקת של אמצעי הפריצה, חטיבת המוקד והמיגון מתעדכנת באופן קבוע אצל ספקיה בנוגע לכל חידוש בתחום מערכות מתח נמוך. החטיבה דואגת לשווק מערכות מתקדמות שיוכלו להגן על לקוחותיה מפני איומי המחר.

זמינות ואמינות

חטיבת מוקד ומיגון משווקת את המערכות המתקדמות והאמינות ביותר בתחום כדי לצמצם מראש את התקלות האפשריות. מכיוון שאף מערכת אינה חסינה מתקלות (בין היתר, בשל טעויות משתמש) T&M מציבה צוותי טכנאים בפרישה ארצית הזמינים בכל שעה.

שירותי אבטחה נוספים

שירותי מוקד וסיור

המוקד המבצעי הארצי של T&M ישראל מנטר בכל רגע נתון את מערכות ההתרעה והאבטחה של אלפי לקוחות הפרושים בכל רחבי ישראל. המוקד מוציא סיורים יזומים באופן שוטף ובמקרה של אירוע אמת מפעיל את צוותי הסיור הקרובים.

מערכות גילוי אש ועשן

ייעוץ, התקנה ושירותי תחזוקה של מערכות גילוי אש ועשן, כולל ליווי למבדקי מכון התקנים והמעבדות המוסמכות. לאחר ההתקנה, T&M ישראל ממשיכה ללוות את לקוחותיה עם שירותי תחזוקה רציפים והוצאת אישורים על פי תקן 1220.

רוצים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר

דילוג לתוכן