שירות ניקיון מוסדות רפואיים - TM Skip to content

ניקיון מוסדות רפואיים

שירותי ניקיון ייעודיים לבתי חולים ומרפאות

ניקיון מוסדות רפואיים​

שירותי ניקיון ייעודיים לבתי חולים ומרפאות ​

ניקיון מוסדות רפואיים

חטיבת הניקיון של T&M ישראל מספקת שירות לכמה מהמוסדות הרפואיים הגדולים בישראל. טיב הפעילות של מוסדות אלו מצריך שירות ייחודי ושימוש בכלים ייעודיים ששירותי ניקיון לאתרים מסחריים אינם יכולים לספק. ניקיון מוסדות רפואיים מצריך בניית תוכניות בקרה, הדרכות ייחודיות (לרבות בתחום מניעת זיהומים) ועמידה במבדקי משרד הבריאות. המחלקה הייעודית מספקת שירות המבטיח את כל אלו בזכות ניסיון ומומחיות של שנים רבות.

אתגרים

דרישות הרגולטור

כל המוסדות הרפואיים בישראל כפופים לדרישות המחמירות, ולעתים הסבוכות, של הרגולטור. אי־עמידה בסטנדרטים של משרד הבריאות בכל הקשור לניקיון אינה פוגעת רק בנראות המוסד, אלא גם חושפת אותו לביקורת מצד הגוף המפקח.

צוות גדול ומקצועי

אספקת שירותי ניקיון למוסדות רפואיים מציבה אתגר כפול בכל הנוגע לכוח אדם. מצד אחד, גודל המוסד צוות גדול במקום ומצד שני, יש לוודא שכל העובדים נבחרים ומוכשרים בקפידה כדי לשמור על דרישות הניקיון הגבוהות.

התפתחות וחדשנות

בעוד שתחום הניקיון נדמה לרבים כתחום שאינו מתפתח לעתים קרובות, בכל הנוגע לאספקת שירותי ניקיון למוסדות רפואיים – התפתחות זו היא קריטית. עם פרוץ מגפת הקורונה הצורך בפתרונות ניקיון ממוקדים הפך לעולמי – על אחת כמה וכמה במוסדות רפואיים.

איך אנחנו עושים את זה

ניסיון

T&M ישראל מספקת שירותי ניקיון למוסדות רפואיים מזה שנים רבות. ההיכרות הקרובה עם דרישות הרגולטור וטיב המבדקים מבטיחה עמידה קפדנית בדרישות משרד הבריאות – רף בו עומדת מחלקת ניקיון מוסדות רפואיים בשורת מוסדות שונים.

הכשרות ייעודיות

מערך הגיוס הארצי של T&M ישראל מספק מענה לפן הכמותי של אתגר כוח האדם באמצעות גיוס אקטיבי והבטחת תנאים אטרקטיביים למתאימים. העובדים בעלי האיכויות הנדרשות מוכשרים באמצעות מערכים ייעודים כדי להבטיח שירות מקצועי בפרישה רחבה.

טכנולוגיה

מחלקת ניקיון מוסדות רפואיים מתעדכנת, בוחנת ומטמיעה באופן שוטף את מיטב הטכנולגיות בתחום החומרים, כלי הניקיון הממוכנים ותוכנות השליטה והבקרה. ציוד הניקיון המתקדם ביותר מאפשר לצוותי המחלקה להציע ללקוח את הפתרון הממוקד והנחוץ.

שירותי ניקיון נוספים

המחלקה הטכנולוגית

המחלקה הטכנולוגית של חטיבת הניקיון מציעה ללקוחותיה פתרונות ניקיון מגוונים לבעיות ששירותי ניקיון סטנדרטיים יתקשו לפתור. שירותי ניקיון בקיטור ולחץ מים גבוה, ניקיון חלונות בגובה, חיפויים וקירות מסך, שאיבת הצפות וסחף מחניונים, ניקוי צנרת ומתזים ומגוון שירותים נוספים.

ניקיון קניונים, משרדים ומפעלים

מחלקת קניונים, משרדים ומפעלים של חטיבת הניקיון מספקת שירות איכותי ומקצועי למאות אתרים ברחבי ישראל תוך הקפדה על הופעה מסודרת וייצוגית של עובדיה. בזכות צוותי עובדים מיומנים ומערך ארצי של מפקחים המחלקה מטפלת בהצלחה בניקיון והנראות של מאות משרדים, עשרות קניונים וכמה מהגופים הגדולים בישראל.

רוצים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר

דילוג לתוכן