Skip to content

סקרי סיכונים, מבחני חדירה והלימה לרגולציה

מוודאים שאתה מוכן

סקרי סיכונים, מבחני חדירה והלימה לרגולציה

מוודאים שאתה מוכן

סקרי סיכונים, מבחני חדירה והלימה לרגולציה

ההחמרה בהיקף ובתדירות אירועי הסייבר מהווה איום ממשי לפעילותו השוטפת של כל ארגון, לפרטיות לקוחותיו וליציבותו הכלכלית. בדיוק מסיבה זו ארגונים רבים כפופים לרגולציה מקומית או בינלאומית המטילה חובה משפטית על ההנהלה הבכירה לוודא את מוכנות הארגון להתקפות סייבר, את נהלי העבודה הסדירים ואת יכולת התגובה לאירועי אבטחת מידע. T&M ישראל מציעה ללקוחותיה שירותי הערכה ובקרה בתחום אבטחת המידע: סקרי סיכונים, מבחני חדירה המבוצעים באמצעות האקרים חוקיים (White hackers), והכנת הארגון לעמידה בדרישות הרגולוציה. בסופו של תהליך ההערכה מומחי הסייבר של T&M ישקפו ללקוח את הסיכונים להם הוא חשוף ויציעו את הפתרונות המתאימים לטיפול בפרצות האבטחה. השירות כולל ליווי וייעוץ ללקוח בביצוע ההתאמות הנדרשות לעמידה בדרישות הרגולציה המקומית והבין־לאומית ככל שזו רלוונטית עבורו ובחידוש האישורים התקופתיים מדי שנה.

אתגרים

ביורוקרטיה

עמידה בדרישות החוק והרגולציה מצריכה היכרות עמוקה עם הסבך הביורוקרטי והתקנות הרלוונטיות. ארגונים שפעילותם אינה מוגבלת למדינה אחת יידרשו לנווט בין החוקים והתקנות של מספר תחומי שיפוט שונים.

התגוננות

מבחני חדירה וסקרי סיכונים חושפים את נקודות התורפה הנוכחיות במערכות הארגון אבל המטרה העיקרית היא סתימת הפרצות בטווח הארוך. T&M נדרשת לא רק לחשוף את נקודות התורפה, אלא לספק את הפתרונות המתקדמים ביותר לטיפול בהן.

גיוס ושימור

זה לא סוד שהכישורים הדרושים לעבודה בתחום הם בעלי ערך גבוה מאוד בשוק. כדי שסקרי הסיכונים ומבחני החדירה יהיו איכותיים ושמישים, יש צורך בגיוס ושימור טובי המוחות בתחום – כאשר התחרות על אותם עובדים גדולה מאי פעם.

איך אנחנו עושים את זה

ניסיון

כבר שנים שחטיבת הסייבר של T&M ישראל עוזרת ללקוחותיה להתמודד עם דרישות הרגולציה. היכרות עמוקה עם דרישות החוק והרגולטור מאפשרת עבודת הכנה יסודית וממוקדת לקבלת האישורים הנדרשים ולמניעת נזק משפטי.

ידע מקיף

חטיבת הסייבר של T&M ישראל מספקת ללקוחותיה שירותי הגנת סייבר באופן שוטף. הידע שנצבר בפעילות החטיבה והגישה למודיעין רחב ואיכותי מסייעים באיתור הפרצות הרלוונטיות ובתכנון ההגנה היעילה ביותר על הארגון, בהתבסס על המידע העדכני ביותר.

תנאים משופרים

חטיבת הסייבר מפעילה מערך גיוס, שימור והדרכה ייעודי. עובדי החטיבה נהנים מתנאים משופרים, הכשרות מקצועיות וגישה לידע העדכני ביותר. T&M ישראל גם מציבה בפני עובדיה מגוון אפשרויות קידום והתפתחות בתוך הארגון.

שירותי סייבר נוספים

שירותי סייבר מנוהלים ומוקד SOC

מגוון שירותים מנוהלים ופתרונות בתחום אבטחת המידע – בעלות נמוכה פי כמה מעלות רכישת המערכות ישירות על ידי הארגון. שירותי CISO (ממונה אבטחת מידע בארגון), שירות SOC (מוקד סייבר לניטור מערכות הארגון), והטמעת מערכות הגנה מתקדמות כ"שירות" – בשונה מרכישתן ותחזוקתן ע"י הארגון.

תכנון ויישום מערכות הגנה

תכנון ,יישום וייעול של מערכות הגנה למאגרי מידע, אבטחת שירותים ויישומים בענן, הגנה על מכשור נייד, אבטחת יישומים והגנת סייבר על מערכות אבטחה פיזיות. כל אלו נעשים על ידי טיוב ההגדרות של מוצרי האבטחה הקיימים בארגון, התקנה של מוצרי אבטחת מידע רלוונטיים והטמעת נהלי עבודה בטוחים.

רוצים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר

דילוג לתוכן