Skip to content

שירותי אחזקה וניהול להיי־טק

שירותי ניהול ייעודיים

שירותי אחזקה וניהול להיי־טק

שירותי ניהול ייעודיים

שירותי אחזקה וניהול להיי־טק

שירותי אחזקה וניהול לתחום ההיי־טק מצריכים מענה ייחודי ומדויק במשרדי החברה ובאתריה. תקלות הנובעות מתחזוקה לא איכותית, שהיו עשויות לגרום לאי־נוחות ללקוחות מתחומים אחרים, עלולות להיות הרסניות בעבור חברת היי־טק ולהוביל לנזקים כלכליים כבדים ואבדן מידע יקר ערך. קבוצת T&M ישראל מציעה ללקוחותיה שירות ניהול נכסים ייעודי, המביא בחשבון את הצרכים המורכבים של לקוחותיה מעולם ההיי־טק – לקוחות שליבת פעילותם תלויה לחלוטין בפעילות רציפה ואמינה של תשתיות תקשורת ואלקטרוניקה.

אתגרים

יכולות ייחודיות

אספקת שירות ללקוחות מתחום היי־טק מחייבת מומחיות וידע מקצועי במגוון תחומים – טיפול במערכות קריטיות כמו גנרטורים, UPS או כיבוי בגז יחד עם שירותי אבטחה וניקיון.T&M נדרשת לספק מענה איכותי ללקוחותיה בכל אותם תחומים, גם אם הצורך בהם מתעורר לעתים רחוקות.

בקרה

לקוחות רבים מעוניינים לוודא שחברת ניהול הנכסים שלהם מטפלת ומתחזקת את נכסיהם בסטנדרט הראוי וברמת שירות גבוהה. בעוד הזנחה והתרשלות בתחומים מסוימים קלה לזיהוי (לדוגמה – ניקיון), טיפול לא־מקצועי בתחומים הדורשים מומחיות עשוי שלא להתגלות עד שלב בו הנזק כבר נגרם.

זמינות

השירות ש-T&M ישראל מציעה ללקוחותיה בתחום ההיי־טק בנוי על ההבנה שתקלות קריטיות חייבות להיות מטופלות באופן מיידי או שיגררו אחריהן נזקים כלכליים כבדים. תקלות במיזוג שרתים או נפילת חשמל אינן סובלות דיחוי ומחייבות מענה מיידי בכל שעה.

איך אנחנו עושים את זה

משאבים

קבוצת T&M ישראל מורכבת מחברות השירותים המובילות בתחומן, עובדה המאפשרת את זמינותם של שירותים ייחודיים בהתקשרות ישירה, ללא צורך בקבלני משנה. בנוסף, הגודל והעוצמה הכלכלית של הקבוצה מסייעים בייצור פתרונות הוליסטיים המותאמים לדרישותיו הספציפיות של הלקוח.

שקיפות

מערכת ניהול הקריאות המשמשת את חטיבת ניהול נכסים ולקוחותיה מאפשרת נגישות מלאה למידע אודות פתיחת התקלה, זמן התגובה ודיווחים מסגירת האירוע. עבודה בשקיפות מול הלקוח מאפשרת בקרה מתמדת של איכות השירות במקביל לדיוק ושיפור השירות בהתבסס על נתונים.

פרישה רחבה

חטיבת ניהול נכסים מעמידה כונני חירום בנקודות אסטרטגיות ברחבי הארץ כדי להוריד את זמן התגובה למינימום האפשרי, בכל שעות היממה. במקרה של תקלה קריטית, כונני החירום יגיעו לאתר, עם הציוד הדרוש תוך שעות ספורות ממועד קבלת הקריאה.

שירותי אחזקה נוספים

ניהול נכסים למוסדות ומפעלים

כחברה מובילה בתחום אספקת השירותים, קבוצת T&M ישראל מחזיקה במשאבים ובכוח האדם הדרוש למתן מענה מותאם ללקוח ולמציאת פתרונות אחזקה יעילים ומגוונים לפי דרישה.

פתרונות אחזקה ממוקדים

T&M ישראל מספקת שירות ניהול נכסים המביא בחשבון את הצרכים המורכבים של עולם ההיי־טק – ללקוחות שליבת פעילותם תלויה לחלוטין בפעילות רציפה ואמינה של תשתיות תקשורת ואלקטרוניקה.

רוצים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר

דילוג לתוכן